Aliff Syukri Terjun Kolam Mahu Buktikan Kedalaman Kolam Ikannya

Terbaru, dilihat kemel0t antara Dato Aliff Syukri dan DSV masih belum ada perngakhiran. Sebelum ini DSV pernah memuat naik satu foto di laman media sosial Instagram miliknya. Kelihatan Foto tersebut adalah foto kolam di rumah Dato’ Aliff Syukri semasa dalam pembinaan.

Sememangnya siapa yang tidak mengenali kerenah Dato’ Aliff Syukri. Beliau adalah seorang jutawan ternama yang memiliki empayar perniagaan yang besar di Malaysia dan tersohor dengan produknya D Herbs. Dan yang terbaru satu lagunya yang berjudul ‘ Cowok Baru’ telah menjadi trending No. 1 di Youtube.

Apa yang kita dapat lihat di media sosial satu isu perli me-merli antara 2 jutawan produk kecantikan di tanah air kita.Ianya bermula dari berpunca dari satu ‘s1ndiran’ dari Dato eri Vida, ramai netizen mula menyer4ng dengan pelbagai kec4man dan t0hmahan serta memerl1 pada Dato’ Aliff mengenai kolamnya yang dikatakan sedalam 12 kaki itu. Ini membangkitkan kem4rahan Dato’ Aliff Syukri dan beliau ingin membuktikan bahawa beliau tidak men1pu.

Satu status menerusi entri terbaru Dato’ Aliff Syukri telah memuat naik sebuah video IGTV di laman Instagram miliknya. Rakaman video tersebut telah memaparkan dimana Dato’ Aliff Syukri ingin membuktikan kedalaman kolam ikannya itu. Ramai sebelum ini menjadi tanda tanya dari netizen dimana ramai yang meminta Dato Aliff supaya menunjukkan bukti.

Dengan ada nya adengan cabar dari netizen, Dato Aliff Syukri mengharapkan dengan berkongsi rakaman video tersebut dengan niat netizen tidak lagi akan membuat pelbagai andaian dan mengec4m dirinya. Tapi jangkaan itu meleset, ternyata netizen masih tetap tidak berpuas hati dan masih mempersoalkan tentang batang pengukur yang telah digunakan oleh Dato untuk mengukur kedalaman kolam tersebut.

Dengan niat ingin menunjukkan kedalaman kolam itu, Dato Aliff Syukri dan pekerjanya sanggup turut masuk ke dalam kolam tersebut untuk membuktikan yang kolam miliknya itu benar-benar dalam. Walaubagaimana pun, perbuatan Dato itu, ianya masih tetap tidak dapat menyakinkan netizen di luar sana.

Ini antara sedutan di dalam video tersebut :

Sanggup Terjun Kolam Nak Ukur Kolam

Sanggup Terjun Kolam Nak Ukur Kolam

Posted by Rock N Roll Pizza on Tuesday, 27 August 2019

K0men balas dari dato aliff di muat naik lagi..

“Berani kerana benar.. F1tnah itu d0sa nya lebih besar dari membun0h. Kolam abg memang pen0h dan tinggi 12 kaki bongg0k. Tolong jangan f1tnah abang. Abang dah tak sanggup nak hidup kalau korang semua kec4m abang kut0k abang..

Abang boleh m4ti apa salah abang sekarang ni abang terp4ksa tunjukkan kebenaran sekarang ni dah terbukti siapa yang mengut0k abang tu sila m4lu sendiri. Makcik bawang sila gi jauh2.. “

Apa yang menarik lagi, posting Dato Aliff Syukri ini telah mendapat teg0ran daripada isterinya sendiri iaitu Datin Shahida yang kini sedang menunaikan ibadah haji di Mekah. Bagi Datin perkara mengenai kolam ini tidak perlulah diperbesarkan. Rata-rata netizen memuji dan bersetuju dengan teguran Datin itu.

Seememangnya kita ketahui posting Dato’ Aliff Syukri tidak pernah sunyi daripada dengan kec4man dari netizen. Namun begitu masih ada lagi segelintir netizen atau warganet yang memberikan komen k0men positif. Lihat antara komen-komen mereka :

Mmg lawa kawasan umah bos mmg cantik setiap sudut.. pandai kemas.. 

Hahahahahhaha ok lah dato yg ni terhibur.. 

Hahahahaha, aku dah ser4m dah si sorang tu ingat lem4s Ini kel4kar.. 

Namun begitu, netizen turut men1nggalkan komen di ruang balasan komentar Datin Shahida :

Datin memang terbaik..

Terbaik datin.. lama dh nk tggu datin bersuara.. x perlu nk diperbesarkan hal camni.. cukup2 lah.. 

Setuju dan win.. 

Setuju dgn datinnn.. 

Betul setuju ngan datin.. moga datin kuat ngan semua ni.. 

Yes.. Datin mmg bijak.. 

Power datin.. sound setepek kt semua.. 

Laman sosial bukanlah tempat untuk kita mengut0k dan mengh1na di antara satu sama lain. Setiap orang mempunyai kelem4han dan kekur4ngan masing-masing. Jangan terlalu mudah mengec4m dan mengh1na orang lain. Sebaliknya ambillah yang positif dan yang negatif dijadikan iktibar.

Kami doakan Dato Aliff Syukri dan DSV kembali berbaik semula. Buanglah yang ker0h ambil yang jernih. InshaAllah., hidup kita pasti tenteram dan tenang.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .

Sumber:monyethijau

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*